BMW M5 Forum and M6 Forums banner
61 - 77 of 77 Posts
Ik heb mega gebruikt, maar idealiter alles wat de ruimte heeft (en misschien offshore?) zal ik het opstarten en het bestand verplaatsen naar een van mijn primaire machines als je een landingsplaats hebt geregeld.
Ik heb momenteel ista nodig voor mijn e92 m3

Als je die ~30G VM nog hebt, heb ik toegang tot een grote offshore ftp-server.
Kan het probleemloos voor onbepaalde tijd hosten. De host reageert niet op DMCA- of andere takedown-verzoeken.

Kun je het me sturen?
kan de pm-mogelijkheden op dit forum niet achterhalen, het is misschien niet beschikbaar omdat ik een m3post-gebruiker ben en me hier net heb geregistreerd
je kunt contact met me opnemen via
admin@binary.lol
OF
815-246-2795
815-BINARY-5

;)

Dit is niet gratis, maar het geld zeker waard.
Ik heb ista-p en d voor $15 gekregen en het werkt als magie.
Ook kreeg ik een "gratis" versie van het forum en de man die het stuurde wilde geld om het op afstand te installeren.

Bijgevoegd.

Dit werkt aantoonbaar. Het is veilig. Het is enige tijd geleden van E90Post gehaald. Verwijder de ".pdf" en open met Vuze of equivalent.

Sommige mensen lijken problemen te hebben om de EDIABAS-voertuiginterface aan de praat te krijgen. Deze link zou nuttig moeten zijn.

Attachments

Dit is niet gratis, maar het geld zeker waard.
Ik heb ista-p en d voor $15 gekregen en het werkt als magie.
Ook kreeg ik een "gratis" versie van het forum en de man die het stuurde wilde geld om het op afstand te installeren.
Hoe krijg je dit programma open? Ik heb beide gedownload en de 7z en het gaat niet open

61 - 77 of 77 Posts