Ik weet dat er een heleboel threads over zijn, maar ik heb gisteren de hele dag geprobeerd de Rheingold ITSA-software te downloaden, zonder succes. Heeft iemand een actuele link naar de meest recente software download?
Ik heb momenteel ista nodig voor mijn e92 m3Ik heb mega gebruikt, maar idealiter alles wat de ruimte heeft (en misschien offshore?) zal ik het opstarten en het bestand verplaatsen naar een van mijn primaire machines als je een landingsplaats hebt geregeld.
BedanktPM'd
Hoe krijg je dit programma open? Ik heb beide gedownload en de 7z en het gaat niet openDit is niet gratis, maar het geld zeker waard.
Ik heb ista-p en d voor $15 gekregen en het werkt als magie.![]()
BMW ISTA+ ISTA/P ISTA/D Software for coding and programming
BMW ISTA+ ISTA/P ISTA/D Software for repair, servicing, diagnosis, coding and programming of BMW vehicles Compatible with DCAN Cable, ICOM and ENET Cableswww.bimmerdiagnostics.com
Ook kreeg ik een "gratis" versie van het forum en de man die het stuurde wilde geld om het op afstand te installeren.
Ik heb WinRAR gebruikt om uit te pakken en daarna de instructies van de site gevolgdHoe krijg je dit programma geopend? Ik heb beide en de 7z gedownload en het gaat niet open