Ik weet dat er een heleboel threads over zijn, maar ik heb gisteren de hele dag geprobeerd de Rheingold ITSA-software te downloaden, zonder succes. Heeft iemand een actuele link naar de meest recente software download?
Laat maar. Ik ben eruit geknepen en heb de voorgeladen harde schijf gekocht. Volledig functionele ISTA D/P in tien minuten. Geen gevloek of hoge bloeddruk.Ik heb die van hen in het verleden gedownload, maar was er niet serieus mee bezig om het aan de praat te krijgen. Ik herinner me geen details, maar ik denk dat de out-of-the-box installatie niet werkte. Heeft u instructies over hoe ik die van hen aan de praat krijg?
Dat zou geweldig zijn, ik probeer het al weken maar krijg geen fatsoenlijke link met instructies. Nogmaals bedankt als ik een link naar een kloon kan pakken groetenIk ben bereid anderen te helpen als ze een "clone" van een werkende Ista / INPA Win 7 64 bit drive kunnen gebruiken. Stuur me gewoon een PM en we kunnen het vanaf daar bekijken. Ik ben hier niet op zoek om geld te verdienen en ook niet om een ​​productielijn voor het klonen van drives op te starten.
Bereid om iets terug te geven ten behoeve van de groep.
Ik kan dat VM-bestand zeker voor je hosten, geef me even de tijd om een plek te creëren waar je het kunt uploaden.Ik ben bereid, maar heb geen landingsplaats voor een bestand van 80 GB. Als iemand hostingruimte of een FTP heeft, zal ik mijn steentje bijdragen.
@dbenkert Sorry dat ik een oud draadje schop, maar hebben jullie hier nog vorderingen mee gemaakt? Ik worstel al een tijdje om een goede VM te vinden die alles doet.ik kan dat VM-bestand zeker voor je hosten, geef me even de tijd om een plek te creëren waar je het kunt uploadenIk ben bereid, maar heb geen landingsplaats voor een bestand van 80 GB. Als iemand hostingruimte of een FTP heeft, zal ik mijn steentje bijdragen.
Bedankt Aleksey. Lang leve Oekraïne. Voor degenen die zich afvragen, je krijgt één poging om te downloaden, daarna moet je cookies wissen.Bijgewerkte versie van BMW ISTA-D 4.29.30
Ok, de laptop is opgestart en ik zat er flink naast qua grootte Flaco, hij is 82,5 GB gecomprimeerd en 194 GB uitgepakt - we hebben dus een host nodig met een behoorlijke hoeveelheid ruimte. Maar het irriteert me om die gasten op eBay te zien flashen met harde schijven van 20 dollar en 300% winst te maken op iets dat ze niet bezitten en niet hebben betaald - wat een idee voor een bedrijf. Dus ik zal mijn steentje bijdragen om dit beschikbaar te maken voor de community, het kan niet eenvoudiger in gebruik zijn - download een VM-client en ga aan de slag, het enige lastige deel na het verkrijgen van het bestand was voor mij het configureren van de client om USB3.0-poorten correct in de VM-omgeving te leiden en ik zou zelfs bereid zijn instructies te maken over het instellen van Oracle VirtualBox voor degenen die minder bedreven zijn in de software (ik heb 5 jaar infrastructuurondersteuning en 7 jaar softwareconfiguratie en -implementatie in de professionele wereld).
Dit is alle geĂŻnstalleerde software:
View attachment 944860
Hartelijk dank voor het aanbieden van deze software. Ik kon het met succes installeren en kwam de "Licentiescherm" tegen. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd!Bijgewerkte versie van BMW ISTA-D 4.30.43
Bedankt voor de reactie. Dit downloadpakket heeft hieronder een afbeeldingsbestand: (geen tekstbestand/geen sleutel om in het programma te plakken)Normaal gesproken vind je een tekstbestand met de naam 'license' in het downloadpakket, kopieer de inhoud en plak deze in het onderste lege blok, daarna verschijnt Finish, druk erop en dat is het, druk niet op Volgende.
Ik heb gekeken en ik denk dat er contact moet worden opgenomen met iemand om de licentie te krijgen. De map heeft een Licenserequest.png-afbeelding die ik eerder heb geplaatst.Kijk eens rond in de installatiemappen. Ik heb nog nooit een geldige sleutel gezien die men moet invoeren, maar 'open' versies van de uitvoerbare bestand(en) die je gewoon overkopieert.
Je kunt proberen een licentie van een andere installatie te plaatsen. Ik zal je het txt-bestand met de sleutel die ik voor een andere installatie heb gebruikt, per PB sturen.Ik heb gekeken en ik denk dat er contact moet worden opgenomen met iemand om de licentie te verkrijgen. De map heeft een Licenserequest.png-afbeelding die ik eerder heb gepost.
View attachment 957188
Hier is de sleutel die een licentie nodig heeft:
PD94bWwgdmVyc2lvbj0iMS4wIj8+DQo8TGljZW5zZUluZm8geG1sbnM6eHNpPSJodHRwOi8vd3d3LnczLm9yZy8yMDAxL1hNTFNjaGVtYS1pbnN0YW5jZSIgeG1sbnM6eHNkPSJodHRwOi8vd3d3LnczLm9yZy8yMDAxL1hNTFNjaGVtYSIgeG1sbnM9Imh0dHA6Ly90ZW1wdXJpLm9yZy9MaWNlbnNlSW5mby54c2QiPg0KICA8TmFtZT5Zb3VyX05hbWU8L05hbWU+DQogIDxFbWFpbD55b3VyX2VtYWlsX2hlcmVAYm13LmRlPC9FbWFpbD4NCiAgPEV4cGlyYXRpb24+MDAwMS0wMS0wMVQwMDowMDowMDwvRXhwaXJhdGlvbj4NCiAgPENvbW1lbnQ+RW50ZXIgc29tZSBpbmZvcm1hdGlvbiBhYm91dCB5b3UgaGVyZTsgbGlrZSBkZXBhcnRtZW50IGFuZCB3aGF0IHlvdSBhcmUgZG9pbmcuPC9Db21tZW50Pg0KICA8Q29tcHV0ZXJOYW1lPldJTi00SkhTN0w2UkQ1UjwvQ29tcHV0ZXJOYW1lPg0KICA8VXNlck5hbWU+TW9udTwvVXNlck5hbWU+DQogIDxBdmFpbGFibGVCcmFuZFR5cGVzPio8L0F2YWlsYWJsZUJyYW5kVHlwZXM+DQogIDxBdmFpbGFibGVMYW5ndWFnZXM+KjwvQXZhaWxhYmxlTGFuZ3VhZ2VzPg0KICA8QXZhaWxhYmxlT3BlcmF0aW9uTW9kZXM+KjwvQXZhaWxhYmxlT3BlcmF0aW9uTW9kZXM+DQogIDxEaXN0cmlidXRpb25QYXJ0bmVyTnVtYmVyPio8L0Rpc3RyaWJ1dGlvblBhcnRuZXJOdW1iZXI+DQogIDxDb21wdXRlckNoYXJhY3RlcmlzdGljcz5Qd0xUbkpac0RPM2Z3Vlo5SmVYakNLZFBmajQ9PC9Db21wdXRlckNoYXJhY3RlcmlzdGljcz4NCiAgPExpY2Vuc2VLZXkgeHNpOm5pbD0idHJ1ZSIgLz4NCiAgPExpY2Vuc2VTZXJ2ZXJVUkwgeHNpOm5pbD0idHJ1ZSIgLz4NCiAgPExpY2Vuc2VUeXBlPm9mZmxpbmU8L0xpY2Vuc2VUeXBlPg0KICA8U3ViTGljZW5zZXM+DQogICAgPFBhY2thZ2VOYW1lPlN5c1ZlcnNpb248L1BhY2thZ2VOYW1lPg0KICAgIDxQYWNrYWdlVmVyc2lvbj40LjMzLjE1LjI1NDEwPC9QYWNrYWdlVmVyc2lvbj4NCiAgICA8UGFja2FnZUV4cGlyZT4wMDAxLTAxLTAxVDAwOjAwOjAwPC9QYWNrYWdlRXhwaXJlPg0KICA8L1N1YkxpY2Vuc2VzPg0KICA8U3ViTGljZW5zZXM+DQogICAgPFBhY2thZ2VOYW1lPk9wZXJhdGlvbmFsTW9kZTwvUGFja2FnZU5hbWU+DQogICAgPFBhY2thZ2VWZXJzaW9uPklTVEFfUExVUzwvUGFja2FnZVZlcnNpb24+DQogICAgPFBhY2thZ2VFeHBpcmU+MDAwMS0wMS0wMVQwMDowMDowMDwvUGFja2FnZUV4cGlyZT4NCiAgPC9TdWJMaWNlbnNlcz4NCjwvTGljZW5zZUluZm8+n
Ja, niets (zie screenshot hieronder - readme-tekstbestanden bevatten niets nuttigs) in termen van een licentie of een vervangend .exe-bestand. Tenzij een van de forumleden kan helpen, is deze installatie mislukt.Niets in al die txt-bestanden? Hoe zit het met de map voor handmatige installatie?
Dat zou geweldig zijn! Ik kijk uit naar de pm.Je kunt proberen een licentie van een andere installatie in te voeren. Ik stuur je een pm met het txt-bestand met de sleutel die ik voor een andere installatie heb gebruikt.