Mensen, de tijd is officieel gekomen om mijn beest naar een ander niveau te tillen. Ik had talloze problemen met mijn SMG-transmissie en ik hield niet van het schokkerige. Ik ben een enorme fan van de E92 M3 DCT-transmissie vanwege hoe direct en snel de schakelingen zijn. Om nog maar te zwijgen van de minder problemen die het veroorzaakt; de DCT's daarop zijn solide, betrouwbare transmissies. BMW heeft geweldig werk geleverd met de glorieuze NA V10-motor, maar heeft de automatische transmissie niet geperfectioneerd. Ik heb gisteren de E92 M3 DCT-transmissie en het vliegwiel besteld en begin volgende week met verzending. De werkplaats die deze geweldige build gaat maken, is Gintani. Gintani staat bekend om hun supercharger- en twin-turbo-kits die ze aanbieden voor M-auto's. In hun faciliteit zag ik een geweldig bouwproject, namelijk een 2010 M6 met een twin-turbo kit die gemakkelijk meer dan 1000+ pk produceerde, ook uitgerust met hun DCT-transmissie om perfect met het beest om te gaan. Mijn hele build gaat ongeveer een maand duren en ik kan niet wachten tot de onderdelen binnenkomen! Ik zal jullie jongens updaten telkens als ik nieuwe updates over deze build heb.