BMW M5 Forum and M6 Forums banner

BMW TIS (Technische Informatiesysteem) - editie 2025

2 reading
3K views 11 replies 8 participants last post by  Tupps11  
#1 · (Edited)
Als relatief nieuwe e39-eigenaar ben ik op zoek gegaan naar verschillende reparatiehandleidingen en instructies op het web. Ik heb een exemplaar van de e39 5-serie Bentley-handleiding verkregen, die specifieke informatie over de M5 mist.

Ik heb veel threads gezien over de BMW TIS, maar niets recent, dus ik had een paar vragen voor degenen onder jullie die het gebruiken/gebruikt hebben...
  • Ik zie dat de TIS beschikbaar is op TisUI via een abonnement. Geeft dit je toegang tot de reparatiehandleidingen en instructies?
  • Zal een abonnement van 24 uur me in staat stellen de handleidingen specifiek voor de e39 M5 te openen en op te slaan? Als hobbyist wil ik niet echt $2700/jaar uitgeven voor blijvende toegang...
  • Ik heb een paar oudere versies van de TIS online gevonden, met name die in ISO-formaat. Kunnen jullie die versie op Windows 11 draaien? Zo ja, hoe? Mijn Windows OS blijft er steeds mee stoppen...
Alvast bedankt voor alle hulp of advies!

Sea

#3 ·
Je kunt een dagpas krijgen en alles wat je nodig hebt op één dag downloaden.

owns 2000 BMW M5 DUH!
  • Like
Reactions: SP Productions
#5 ·
U kunt gratis downloads vinden voor ISTA-software. De versie die ik heb, wordt geleverd met TIS geĂŻntegreerd in het diagnoseprogramma. U kunt er TOEGANG toe krijgen ZONDER verbinding te maken met een auto. Zou een andere oplossing kunnen zijn. Jaren geleden kocht ik een cd/dvd van eBay met TIS en enkele andere programma's. BMW kan daar echter wel tegen opgetreden zijn.

• Like
Reactions: SP Productions
#6 ·
U kunt gratis downloads vinden voor ISTA-software. De versie die ik heb, wordt geleverd met TIS geĂŻntegreerd in het diagnoseprogramma. U kunt er toegang toe krijgen ZONDER verbinding te maken met een auto. Zou een andere oplossing kunnen zijn. Jaren geleden kocht ik een cd/dvd van eBay met TIS en enkele andere programma's. BMW heeft dat misschien wel aangepakt.
Mag ik vragen waar u uw ISTA-software met de geĂŻntegreerde TIS vandaan heeft?

Sean