BMW M5 Forum and M6 Forums banner
41 - 60 of 3,032 Posts
Nee, het heeft een vergelijkbaar spaakpatroon met de BBS RXII, maar het heeft een getrapte lip in plaats van een zachte lip... Een vriend van me vertelde me dat het Centerline/Dynatech was. Maar kan niets vinden onder die items...

Image

Image

BBS LM-R is ook een goede match:

Image

Optie 2:

Image

Image

Image

Enige gedachten hierover???

Image

Heeft iemand BBS CH in brons of goud op een auto gezien???
>>>>

Persoonlijk vind ik (zo erg dat, als ik wielgeld te besteden had, ik ze zou kopen) de ene BBS hier HEEL erg leuk (GROTE foto, geen goud, RX 513?). Ik *denk* dat ik hier gisteren naar keek bij AGA, maar ze hadden een BMW-middennaaf. Hoe dan ook, erg mooi. Veel mooier, IMHO, dan het 5-spaaks ding in je volgende bericht.

Discussion starter · #43 ·
if you want a five spoke -- check Fikse... the profil 5 and profil 5s

local m5er (whatheheck) has a LMB M5 with shiny silver Fikse Profil 5s and it looks great!

5 spoke wheels need BBK to look good -- stock POS calipers look pretty crappy and a 5 spoke makes that all the much more apparent... IMHO
dat is een mooi wiel, ik zal er naar kijken... ik ben Fikse helemaal vergeten... ik ben altijd al gecharmeerd geweest van de fm10... erg mooi mesh wiel. Vriend had het op zijn gt3, zag er geweldig uit.

fm5:

Image

fm10:
Image

dat is een mooi wiel, ik zal er naar kijken... ik ben Fikse helemaal vergeten... ik ben altijd gecharmeerd geweest van de FM10... erg mooi mesh wiel. Vriend had het op zijn gt3, zag er geweldig uit.

FM5:

Image

FM10:
Image
>>>

Ik zal één ding zeggen over die Fiske 5-spaaks: ze zullen VEEL gemakkelijker schoon te houden zijn dan de andere opties (of standaard wielen).

Discussion starter · #47 ·
This is definitly the DYNATECH M1
U bent mijn held... als we elkaar ooit ontmoeten, ben ik u een drankje verschuldigd... ik waardeer het echt. Nu is het de bedoeling om ze in 18 of 19" te vinden... ik zal ze maandag contacteren... hopelijk kunnen ze iets voor me vinden... nogmaals bedankt.

Discussion starter · #48 ·
Ik zal één ding zeggen over die Fiske 5-spaaks: ze zullen VEEL gemakkelijker schoon te maken zijn dan de andere opties (of standaard wielen).
niets waardevols komt gemakkelijk... dat is tenminste hoe ik mijn waanzin van auto's en het onderhouden van hun glans rechtvaardig.

Ik vind die Fikse 5s ook mooi, maar ze kosten een fortuin voor zo'n eenvoudig ogend wiel...

Ik denk dat de BBS op de eerste post er goed uitzien of er goed uit zouden zien met LMB. De bewerkte foto's lijken meer op chroomgoud, niet op het matte goud op de wielen.
Brons zou er imho erg goed uitzien, ook vind ik het goud met chromen lip niet mooi.

Discussion starter · #52 ·
Oké, ik denk dat ik mijn beslissing heb genomen... Ik ga de BBS LM bestellen, maar dan in de gewone zilveren afwerking. Als ik de auto de zomer doorhoud... laat ik ze opnieuw in goud afwerken en kijk ik wat er gebeurt.

Bedankt voor de input en de inzichten... Ik waardeer de hulp...

Nog één ding, aangezien er zoveel van jullie in deze thread zitten... Ik zal het hier vragen in plaats van een nieuwe aan te maken... Wat is de beste pasvorm voor deze carrosserie???
Ik zou graag 19x11 en 19x10 willen doen, maar ik denk dat het ideale bereik 19x10,5, 19x9,5 zou zijn... Laat het me weten, samen met de offsets. Bedankt.

Discussion starter · #54 · (Edited)
Ik dacht er ook aan om CCW wiel 'Classic' te doen, ik had het op mijn vorige auto en vond het geweldig... misschien weer doen... heeft iemand hier foto's van dit wiel op een e39???

http://i11.tinypic.com/8fv846c.jpg

ja, grote pass op het brons:

'odelay vato' (misschien ook wat hydraulica...)
Image

*slechtste foto-bewerkingen ooit!

zeer beperkt en erg duur... probeer nu de wielaankoop te doen, op deze manier is het klaar voor de lente/zomer. maar het werkt zoals gepland.

ik weet niet zeker of ik het laatste wiel mooi vind, maar ik plaats meer voor de mening over die stijl... (5 sterren, vijf spaken, hoe de kinderen het tegenwoordig ook noemen, ik weet het niet). Ik verwelkom eerlijke meningen, als het lelijk is, zeg het, ik vind het niet erg... liever nu dan wanneer het op de auto zit en de portemonnees leeg zijn. lol.

Image

Image

Lid frits heeft/had die op zijn m5 voor zomerwielen. Maar die van hem zijn in Duitse stijl, 18" maar verdomd breed. Ik dacht 10 voor en 12 achter. Bekijk zijn galerij.

Misschien een suggestie....
Wat vinden jullie van deze??? Dat zijn WORK REZAX II velgen, op een dag zullen die pups van mij zijn :hihi::hihi:. Misschien niet in 3D chroom, maar ik vind ze mooi.

Attachments

Die WORK REZAX II zijn prachtig!!! Het lijkt erop dat ze ongeveer $900 per stuk kosten, dus ze zullen mijn beest binnenkort niet sieren haha.

Ik vind ze leuk. Maar als een anal-retentieve detailfreak kan ik zien dat ik een zak met nieuw gereedschap en meerdere uren van mijn leven per week nodig zou hebben om ze schoon te houden.

Discussion starter · #59 · (Edited)
Lid frits had die op zijn m5 voor zomerwielen. Maar die van hem zijn in Duitse stijl, 18" maar zo breed als de hel. Ik dacht 10 voor en 12 achter. Bekijk zijn galerij.

Misschien een suggestie....
Wat denk je van deze??? Dat zijn WORK REZAX II velgen, op een dag zijn die puppies van mij :hihi::hihi:. Misschien niet in 3D chroom, maar ik vind ze leuk.
Ik vind de wielen wel leuk, alleen geen fan van de zachte lip... Ik had work vs-xx op mijn vorige auto, en ze bouwen een solide wiel. Zeer sterk. Er is een vergelijkbaar wiel van Kerscher (KCS), ik weet niet zeker of je bekend bent met:

Image

Image

Image

Image

Image

Kerscher Crown:
Image

Image

Wat dacht je van deze stoere jongens?

Image

Of misschien...

Image